8 клас українська література

28.05.2020
Підсумковий урок

27.05.2020
Віртуальна екскурсія музеями українських письменників. Список літератури для читання влітку
Приєднуйся до віртуальниої екскурсії:
http://ridnamov.blogspot.com/p/blog-page_8.html
1. Біблія. Легенди: про Вавилонську вежу, про Мойсея. Притча про блудного сина. Притча про сіяча.
2. «Слово о полку Ігоревім».
3. Іван Котляревський. «Енеїда», «Наталка Полтавка».
4. Григорій Квітка-Основ’яненко. «Маруся».
5. Микола Гоголь. «Тарас Бульба»
6. Пантелеймон Куліш. «Чорна рада»
7. Марко Вовчок. «Інститутка»


21.05.2020
Урок літератури рідного краю
Ознайомлення з творчістю письменників-земляків
https://naurok.com.ua/urok-literaturi-ridnogo-krayu-2-pismenniki-zemlyaki-71732.html



20.05.2020
Контрольна робота
Контрольний письмовий твір на одну з тем:
1. Загибель яскравої особистості у суспільній неволі (за повістю В. Дрозда "Білий кінь Шептало").
2. Добро і зло в сучасному світі (за повістю В. Винничука "Місце для дракона").
3. Поетизація першого почуття у повісті В. Чемериса "Вітька+Галя, або Повість про перше кохання".



14.05.2020
Образи Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок


Художній образ - це узагальнена і разом з тим конкретна картина людського життя чи навколишнього світу, що створена творчою уявою митця. 
Мета образу: передати загальне через одиничне, не наслідуючи дійсність, а відтворюючи її.              
Цитатна характеристика головних героїв твору.
Вітька Горобець
·         Вітька — високий, худий, з рідким білявим чубчиком — не міг і хвилини спокійно всидіти на місці. Запальний і рвучкий…
·         Він вродився балакучий, як сорока, може годинами безугавно тріскотіти.
·     Перше хвилювання потроху зникає. До хлопця знову повертається здатність мислити, говорити.
·         Вітька все кружляє й кружляє між вербами. На ньому нові (сині в смужечку) штани й жовті рипучі черевики. Рукава білої сорочки по-парубочому закачані по лікті. На голові — бокс (таки домучив клятий Левонтій!), білявий чубчик непокірно стовбурчиться.
·         Хлопцеві так хочеться утнути щось героїчне, щось таке лицарське. Безперечно, на очах у дівчини. Щоб побачила, який він сміливий та відважний.
·         Ой, який же ти замурзаний! — сплеснула руками. — І вуха у сажі, герою ти мій сміливий, орлику відважний! Ти, мов той лев, накинувся на вогонь.
Федько Котигорошко
·   Маленький товстий і флегматичний Федько мусив бігати за ним підтюпцем. Цей дванадцятилітній опецьок (якого за смаглявість по-вуличному називали Жучком), здавалося, не ходив, а котився на своїх коротеньких ногах. По-третє, старша Федькова сестра працювала бібліотекаркою в сільському клубі, і Федько змалку мав доступ до тих книжок, яких дітям суворі педагоги не рекомендували давати. Федько вибирав книги на свій смак і ковтав їх десятками. Міг терпляче лежати на одному боці цілий день і ще терплячіше читати семисотсторінковий роман, від обсягу якого у Вітьки йшов мороз по спині. І хоч часто Федько не розумів прочитаного, але це не відбивало в нього охоти до читання. Особливо багато читав Котигорошко про кохання і вважав себе в цім ділі знавцем-теоретиком.
·         Федько знову був Федьком: флегматичним, спокійним, добродушним і вайлуватим.
·         Що в мене на думці, те в тебе на язиці. Чистісінький тобі Вольф Мессінг!
·         Що він язикатий — знала, але щоб так складно небилиці плести… А щоки горять… Ах, які капосні щоки, так і горять, горять… Ну й утнув же Федько!
Галя Козачок
·         Раптом Вітька оторопіло застиг на місці: з бічної вулички, широко усміхаючись, прямо на них ішла Галя Козачок. Ні, вона не йшла, а наче аж пливла, ледь торкаючись землі стрункими ногами в білих черевичках та гордо несучи маленьку голівку з товстою косою.
·         Яка ж вона гарна!.. Куди він раніше дивився, куди?.. О сліпець!.. О великий сліпець!.. І добре, що хоч вчасно прозрів!
·         Ніби сонце вкотилося до сарая. На порозі з'явилася Галя Козачок.
·         Вона підходила до нього, струнка й висока, в білому-білому платті, зашаріла від швидкої ходи, а очі сяяли ніяково й радо.
·         Щоправда, Галя — дівчина не з лякливих. Сам Причепа колись потиснув їй руку і подякував за відвагу. Він тоді їхав велосипедом мимо колгоспної ферми, звідти вискочив бугай Кордебалет.
Завдання
 Підготуйся до контрольного письмового твору на одну з тем: "Загибель яскравої особистості у суспільній неволі" (за повістю В. Дрозда "Білий кінь Шептало"), "Добро і зло в сучасному світі" (за повістю В. Винничука "Місце для дракона"), "Поетизація першого почуття у повісті В. Чемериса "Вітька+Галя, або Повість про перше кохання"".


13.05.2020
Дитячі проблеми в дорослому житті, 
передані засобами гумору
Теорія літератури
Комічне — від грецького слова "комікос" — смішне. 
Гумор —доброзичливо-глузливе ставлення до чого-небудь, спрямоване на викриття. 
Сатира (лат. satira, від satura — суміш, усяка всячина) — особливий спосіб-художнього відображення дійсності, який полягає в гострому осудливому осміянні негативного.
Іронія (від гр. удавання) - це прихована насмішка над явищем чи особою, про які говорять у позитивному чи навіть у захопленому тоні, маючи на увазі зовсім протилежне з метою насмішки над
цим (явищем чи особою).
Вчинки Вітька до серця коханої
Серенада; вірш у газету; приворотне зілля; любовне послання; побачення; дуель; кіно; поцілунок; сватання.
Смішне й сумне в повісті «Вітька + Галя…»
Смішне: наслідування Федьком книжних романів; комічні ситуації із серенадою, листом до редакції, приворотним зіллям та ін.
Сумне : стан побутового обслуговування на селі; бідність селян; обмежені можливості культурного розвитку, дозвілля; виготовлення небезпечних іграшок та їхнє використання; обмундирування міліціонерів.
Завдання
Підготуй характеристику героїв твору.


07.05.2020
Український гумор. В. Чемерис. Основні відомості про письменника. "Вітька + Галя, або Повість про перше кохання" - гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання
Пригадай веселих, бешкетливих героїв Яву та Павлушу з повісті Всеволода Нестайка „Тореадори з Васюківки”. А тепер уяви їх або схожих на них хлопчиків, що підросли. Звичайно, тепер їм не до риття метро під свинарником і не до бою з биком, а точніше, лагідною коровою Манькою. На порядку денному — перші почуття, закоханість, страждання, із ними пов'язані, кумедні й не дуже пригоди Вітьки та Федька з твору Валентина Чемериса. Чи цікавою для тебе є ця тема?

Приєднуйся до відеоуроку:

Переглянь буктрейлер:

Прочитай твір "Вітька + Галя, або Повість про перше кохання".


06.05.2020
УПЧ. Оксана Думанська. "Школярка з передмістя"
Сучасні школярі не пишуть ні листів, ні щоденників - вони спілкуються короткими повідомленнями-есемесками, «гуляють» просторами інтеренету, отримують будь-яку інформацію, навіть шкідливу для їхніх таких ще не спотворених душ... І, все ж, вони мало чим відрізняються від повнолітніх дітей минулого тисячоліття, коли йдеться про друзів, любов, вірність, сподівання на щастя.
Тема: зображення життя Школярки, не нудного, але й зовсім не безхмарного; розкрито тему дітей заробітчан, таку актуальну й донині.
Ідея: зворушлива й тепла історія зі щасливим фіналом про формування характеру, зусилля над собою заради того, кого любиш, про підтримку рідних та повагу до найголовнішого в людині – до її душі й серця.
Письменниця Оксана  Думанська  визначила жанр своєї книги як «щоденник, дописаний з уяви». Бажаю вам приємних годин за сторінками «щоденника» вашої ровесниці.
Прочитай:
Опрацюй зміст книги:

П
30.04.2020
Алегоричність образів дракона Грицька, 
Пустельника та князя
" Хвилинка роздумів"
На відміну від легенд, повість-казка «Місце для дракона» написана більше казково. Одна із відмінних рис авторського стилю і таланту Винничука – вміння підбирати мову, наче одяг, для своїх творів: легенди, казки, магічного оповідання . Перед Вами друг самітника Григорій – поет, мислитель і...дракон. Хоч часом він мріє стати метеликом та літати серед квіток. Знов добро і зло у Винничука помінялось масками – люди стали драконами, а Грицько-дракон більше людина, ніж самі люди. Отож, чи буде щасливим поет, чия душа літає попід хмари, серед законів нашого світу? Чи знайдеться місце драконові-метелику серед придворних інтриг, королівських змов, лицарських поєдинків і боротьби за принцесу та Люботинське королівство? 

Опрацюй!
Інтерактивний плакат:

Презентація:


Аналіз твору:

Алегорія (гр. allеgoria – інакомовлення) – вид метафори: інакомомовне зображення предмета чи явища через інші, подібні до них, з метою наочно показати їх суттєві риси.
- Яке значення має дракон у казках?
- Пригадай твори, в яких згадується ця тварина.
- Що символізує дракон як міфологічна істота?
- Від чого залежить життєвий вибір сучасної людини?
- Чому кожний із нас є індивідуальністю? Чим це зумовлено?
Завдання
- Чи завжди просто кожній людині зберігати власну індивідуальність? Відподь запиши.

Пройди тест:
Виконуй один раз. Скріншот  надішли у Viber.



29.04.2020
Парадокс: дракон Грицько - поет і християнин 

Парадокс
 (грец. - несподіваний, дивний) - висловлювання, що суперечить звичним уявленням людей або усталеним системам знання, які ґрунтуються на певних принципах і відповідно до зумовленої історичним розвитком науки парадигми.Звернемося до словника.
У логічному смислі парадокс - це суперечність, але не кожна суперечність є парадоксом.

                                       Порівняльна таблиця
Дракон в казках                                            Дракон Грицько
1. Великий.                                                    1. «Завбільшки з вола».
2. Триголовий.                                               2. Мав одну голову.
3. Дихає полум’ям, щоб випалити усе        3. «Задирає голову, щоб не обсмалити                               навколо.                                                           дерева».
4. Завдає людям шкоди.                                4. «Ні на кого не нападає, нікого не вбиває".
5. Приносили дракону в жертву                  5. Харчувався травичкою і листячком, різними               людей, тварин.                                                 ягідками, дикими яблуками й грушами. 
6. Мав тільки звірячі інстинкти.                  6. «Голову мав тямущу, бо хутко навчився говорити                                                                                   по-людськи»; був талановитим; писав вірші.
Отже, у повісті зображено нетиповий образ дракона.
У тлумачному словнику подається таке визначення: «Християнин – це особа, яка вірить в Ісуса Христа, або в релігію, основану на вченні Ісуса».
Скласти характеристику людини – християнина.
-         Які спільні риси об’єднують людину-християнина, дракона Грицька і Пустельника?
-         Чи можна стверджувати, що саме завдяки цим рисам пустельник і дракон – друзі?

Завдання. Робота з текстом. 
Випиши з тексту цитати, які характеризують дракона як поета.


23.04.2020
Підтекст твору. Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви
Пригадай!
Дай відповіді на питання (письмово).

1. Де відбуваються події, описані в повісті-казці? 
2. Коли  відбуваються події? 
3. З ким із персонажів твору ми знайомимось найперше? 
4. Які сни бачив князь Люботинський лише в полудень?
5. З якою проблемою зіткнувся князь?
6.  На березі якої річки бачили дракона? 
7.  Хто дав драконові таке ім'я?
8. Про яку послугу попросив дракон Пустельника? 
9. Який талант мав Грицько? 
10. Чи мав дракон товаришів? 
11. Чому князь подружився з драконом? 
12.  Хто вбив дракона? 

Визначення проблематики твору.

 До кожної проблеми добери з тексту уривок для підтвердження думки:



- життя і смерть; 



- любов і ненависть; 



- поет і суспільство;



- прекрасне і потворне;



- проблема вибору.

Над чим змушує задуматися твір?


Твір змушує нас замислитися над загальнолюдськими проблемами: чи може зло породити добро, чи кожен гріх можна  спокутувати, що керує вчинками окремих людей?

Цей твір можна назвати не просто казкою, а повчальною притчею. Адже його герої вчать нас багатьом речам. Лицарі виявляються зовсім не лицарями, і не має значення, що на них справжні яскраві обладунки. Люботинський князь, який має дотримуватися справедливості й бути взірцем для своїх підданців, виявляється зрадником. І зраджує він найсвятіше - довіру, дружбу. Князівна, шлюбу з якою домагаються лицарі, думає лише про себе.

Твір цей не втрачає своєї актуальності і в наш час. Він учить нас, що зі злом, несправедливістю треба боротися, але так, щоб не скоїти ще більшого зла, бо далеко не всіма шляхами можна дійти праведного діяння. І ніколи неправда не може бути на благо людині. Гіркий досвід героя  вчить нас: не можна побудувати справедливості неправедними діями, не можна стати щасливим на нещасті інших. Лише з добра можуть вирости зернятка добра, а зло породить ще більше зло. Але і добро слід робити чистими руками, не заплямованими людською кров'ю.

Ця повість  підштовхує до серйозних роздумів з'ясувати для себе, що є добро, а що - зло, яку величезну цінність має людське життя, яке не маєш права зганьбити й відібрати.



Завдання: підготуй і запиши у зошит цитатну характеристику персонажів (дракона Грицька, Пустельника та князя). 
Скріншот (фото) виконаного завдання  надішли у Viber.


22.04.2020
Ю. Винничук. Стисло про письменника. "Місце для дракона" - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть "драконячі закони"

Переглянь відеоурок:

Повість-казка, або казкова повість вирізняється тим, що в ній, як і в казці, багато вигадки та фантазії, але герої діють протягом тривалого часу.

Магічний реалізм – це реалізм, у якому органічно поєднуються елементи реального та фантастичного, побутового та міфічного, дійсного та уявного, таємничого. Магічний реалізм притаманний літературі Латинської Америки.
Магічний реалізм є провідним методом творчості Юрія Винничука.

Прочитай повість-казку "Місце для дракона", перекажи найцікавіші моменти твору.


16.04.2020
 Алегоричність образу коня Шептала
  • Алегорія - це інакомовне зображення предмета чи явища через інші, подібні до них, з метою наочно показати їх суттєві риси.
  • Тож образ білого коня уособлює в собі особистість, гідну поваги.

Проблемне питання.hello_html_4c953722.jpg
  • Чому саме білий кінь – герой оповідання В. Дрозда?

Аналіз образу за поданим планом:
  • зовнішність;
  • думки, мрія, дії Шептала;
  • самохарактеристика;
  • характеристика іншими.

  1. Охарактеризуй образ коня Шептала (за планом), запиши.
  2. 1) Нелюбов Шептала до табуна, гурту й загорожі. 
2) Почуття коня суботнього вечора.
3) Стосунки Шептала з конюхом та іншими кіньми. 
4) Міркування Степана щодо білого коня. 
5) Принизлива робота Шептала. 
6) Сором білого коня. 
7) Шептало виправдовує Степана. 
8) Згадки коня про свою молодість. 
9)Прихильність Шептала до людей. 
10) Коні на водопої.
11) Ставлення Шептала до жартівливої бійки молодих кобилок.
12) Самотність Шептала у табуні.
13) Уявлення білого коня про смерть. 
14) Згадки Шептала про свою матір, дитинство.
15) Несподіванка для хлопця від білого коня.
16) Враження від волі. 
18) Здивування Шептала від власного віддзеркалення у воді.
19) Сум за Степаном. 
20) Дорікання Степану. 
21) Несподіване перетворення. 

  1. Переглянь фрагмент з мультфільму «Spirit».
  2. Яким перед тобою постає кінь Шептало? Відповідь запиши.



15.04.2020
В. Дрозд. Основні відомості про письменника. "Білий кінь Шептало". Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, 
її знеособлення
Ознайомся з біографією В. Дрозда, прослухай короткий зміст оповідання, запиши паспорт твору,  переглянувши відео:

Обов'язково!!! Прочитай оповідання "Білий кінь Шептало".
Запиши відповіді на запитання літературного диктанту за змістом твору (в кінці уроку).


09.04.2020
Контрольна робота. 
М. Коцюбинський, О. Довженко, Н. Бічуя. Тестування

Виконай тест:
Надішли у Viber скріншот результату.

08.04.2020
УМР. Написання фанфіків на основі повісті 
"Шпага Славка Беркути"

Фанфік  — жанр масової літератури, створеної за мотивами художнього твору фанатом цього твору для читання іншими фанатами, який не має при цьому комерційної мети.Фанфік може стати першою спробою пера, засобом розвитку учнівської креативності, творчої особистості.Фанфік може стати потужною мотивацією для вивчення літератури.Фанфік може стати одним із засобів глибокого розуміння природи художнього тексту.Фанфік може навчити поважати грамотність – чужу і власну.     Мета написання  шкільних фанфіків у тому, щоб відійти од канонів традиційної письмової роботи (домашнього контрольного твору). Фанфік – вільна,  динамічна  форма письмової навчальної роботи, яка дасть змогу творчим школярам самореалізуватися.
 Учні можуть  виконувати такі завдання:
•             Придумати власну версію закінчення твору.
•             Написати листа письменникові або героєві  його твору.
•             Описати особисту зустріч і розмову з персонажем твору.
•       Створити замальовку за елементом художнього твору (образ –символ, репліка, монолог-роздум).

Опрацюй презентацію:

Напиши фанфік за повістю "Шпага Славка Беркути". 
Надішли у Viber для перевірки.



12.03.2020
О. Довженко. «Ніч перед боєм». Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів
Переглянь презентацію:

Підготуй характеристику образів діда Платона і діда Савки.

Перейди за адресою і пройди тест:
https://vseosvita.ua/test/oleksandr-dovzhenko-nich-pered-boiem-8095.html
Надішли скріншот результату у Viber.


18.03.2020
Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути» - повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей. Особливості композиції твору
Опрацюй життєпис Н. Бічуї. Сформулюй і запиши тези.

Переглянь буктрейлер до повісті.

Композиція твору
Експозиція. Пізнання ціни дружби. 
Зав’язка. Знайомство з головними героями повісті. 
Розвиток дії. Навчання та захоплення Славка, Юлька, Стефка та Лілі. 
Кульмінація. Шкільний суд над Славком Беркутою, вирок – підтримка класу + байдужість Юлька. 
Розв’язка. Усе ніби так просто, так гарно. Як у казці. Судили — вибачили — помилилися…

Прочитай повість "Шпага Славка Беркути".


19.03.2020
"Максимальне навантаження" як вияв моральності в житті. Проблема особистості в сучасному світі
Проблематика повісті
- Формування характеру підлітка; вплив на його поведінку та світоглядні позиції сім’ї, школи, середовища тощо. 
- Змужніння й дорослішання дитини як розширення її життєвого досвіду: поступової «належності до світу», де більша відповідальність, «де ніхто не має права легковажно, безвідповідально й нерозсудливо ставитися до життя», де суворіші закони та випробування.
- Самореалізація дитини. 
-Стосунки ровесників (перше кохання й протистояння, суперництво друзів і самоствердження). 
- Діалог поколінь, батьків і дітей, їх стосунків.
- Морально-етичні проблеми (чесність, підлість, байдужість, безвідповідальність та ін.).

Гра «Шпаргалка»
Учень 8 класу на контрольній роботі отримав підказку від товариша, але ніяк не може її до кінця зрозуміти. Тобі потрібно дописати те, чого не вистачає у цитатах, вказати героя і розділ.

1. «Крадькома хлопчик усміхається дзеркалу і миттю стягує губи у сердитій гримасі…
2. «Максимальне навантаження – справа немаловажна. Це…
3. «Уперше в житті почувалася ніяково від похвал. Вона виходила на сцену, немов…
4. «Навіщо ти вчинив це побоїще? Ще й заховався після всього. Чого завгодно міг сподіватися, але …
5. «Коли б я знала, хто це зробив, ну як він міг, як у людини язик повернувся – зробити щось паскудне…

Підказка:
...ні, від усмішки його обличчя не кращає. (Юлько Ващук «Чотири портрети»)
...вимір характеру і людських сил. (Батько Славка Беркути, «Максимальне навантаження»)
...ступала на підвіконня на шостому поверсі свого останнього в місті будинку. (Лілі Теслюк, «Театральна вистава»)
...щоб Славко Беркута заховався… (Андрій Степанович, «Битися із беззбройним»)
...і прикритися чужим іменем? (Лілі Теслюк, «Кінець щасливий, немов у казці»)

Підготуй повідомлення "Роль батьків у вихованні дітей" (за повістю). 
Надішли у Viber.


25.03.2020
 Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк
Літературний образ – це будь-яке явище уявного світу, котре завдяки творчій художній діяльності письменника сприймається читачем як щось цілісне, завершене, зриме.

Характеристика Славка Беркути 
Славко Беркути хотів увійти до збірної і не порушувати присяги. У вісім років він був схожий на дошкільнятко, мав хворі ноги. Він приймав ліки, ходив на ковзанку, хоча часто відчував біль. Це заняття зміцнило його і частково загартувало характер. Його батько випробовував літаки, в дитинстві був у німецькому концтаборі. Саме батько сказав хлопцеві про максимальне навантаження – «вимір характеру і людських сил». Він так готував хлопця до складності життєвих обставин.

Вік
Учень 7-8 класу
Місце проживання
Місто Львів
Стосунки з батьками
Добрі, довірливі, співчутливі
Ставлення до друзів
Товариське
Улюблене заняття
Фехтування, спелеологія
Стосунки з природою
Захоплений природою, бачить у всьому таємниці, любить їх відкривати, цікавиться печерами
Вчинки
Знаходить собі заняття, багато займається самореалізацією, страждає через «недовіру» однокласників
Риси характеру
Добрий товариш, знавець природи, борець за правду, готовність долати труднощі
Ставлення автора
Захоплення від уміння самореалізуватися 







                                                                                                                                                               
Підготуй характеристику образів Стефка, Лілі за зразком.

Засіб створення образу
Реалізація образу
1. Місце героя в системі образів твору.
Юлько Ващук – головний  персонаж твору.
2. Ставлення автора до героя.
Образ-персонаж розкривається упродовж твору, автор не схвалює поведінки хлопця. Пишучи про нього, письменниця запитує: як же встановити різницю між добрим вихованням і лицемірством?
3. Зовнішній вигляд.
На перший погляд, «звичайний хлопчина», «модна куртка й начищені до блиску черевики», «виглядав пещеним мамієм».
4. Становище в соціумі.
Інтелектуал, відмінник, але з «темною» душею: робив одне, а думав зовсім інакше, мав «вибагливість у виборі знайомих», «добре вихований», але самотній, відмежований від інших, з однокласниками він говорить лише тому, що потрібно ж із кимось спілкуватися.
5. Внутрішній світ, коло інтересів героя.
Захоплюється малюванням коней, не любить музику, бо нею змушують займатися батьки, не любить і не береже природу. «І любить Юлько  сидіти й дивитись, як дерево горить, як потім лежить обвуглене, як поступово холоне й гасне…», зображує «своє місто на своїх малюнках».
6. Ставлення до інших героїв.
Проявляє неповагу до батьків, не вміє знаходити спільну мову з татом і мамою; дуже зверхній, самовпевнений, заздрісний. Вважає, що всі хлопці у класі не варті бути його друзями. «…трохи поблажлива, трохи зневажлива. З такою гримасою дивився Юлько на білий світ».
7. Вчинки.
Дії і вчинки не заслуговують на повагу: брехливий, підлий; здатний на кримінальний вчинок; на непублічне визнання своєї провини.
8. Мова.
Багато читає різних книжок: шкільну читанку, твори Шекспіра і Діккенса. «Не завжди зрозумілі слова, і думки заплутуються в пам’яті і часом залишаються без найменшого зв’язку зі змістом». «Говорити він уміє гарно».
9. Провідна ідея, яку втілює образ.
Спонукає замислитися над власними діями і вчинками. Автор наголошує на тому, що бути відмінником у навчанні, це ще не означає «бути Людиною».



 26.03.2020
 Майстерність письменниці у змалюванні образів. 
Художні особливості твору
Складання таблиці «Позитивне та негативне в образі Юлька»
Позитивне
Негативне
• Романтичний
• Розумний
• Відмінник
• Любить батька й маму
• Має багату уяву
• Гарно малює, особливо коней
• Пишається батьком
• Гоноровий
• Ображає поранену сороку
• Самотній
• Гордий
• Зарозумілий
• Підступний
• Не дотримує слова



Переглянь матеріали до твору, розміщені у Viber-групі класу.
Чи уважно ти читав повість?
Надішли у Viber скріншот результату.




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Дорогі діти, на цій сторінці короткі роз'яснення, де шукати матеріали для дистанційного навчання, як їх виконувати. Пам'ятаєте д...