От і добігає кінця навчальний рік. Дякую тобі, любий друже, за співпрацю, за те, що виконував завдання, за написані контрольні і тести.
Дякую батькам за проведений час за уроками дитини. Надіюся вам було цікаво. Хороших вам канікул. Набирайтеся сил і енергії. Надіюся на довгоочікувану зустріч 1 вересня.
Урок 28.05. Урок повторення. Народна казка. Повтори за готовою схемою. Склади свою казку та розкажи її своїм близьким.
Урок 21 і 26. 05 Список літератури на літо і не тільки... Перейди за осиланням - там тебе чекає сюрприз... Не дякуй! Гарного тобі перегляду і читання)))))
https://www.ourboox.com/books/%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%BE-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-5-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%83/?fbclid=IwAR1X5DrkvGWiuJaQiuaBOYyIeGQWLFX61PwhWSFLjye45F0kb3E7LdI0kAg
А ще - мультик Як тобі? Отож...
Урок 19.05.
Контрольна робота з теми «Сучасна
література. У колі добрих героїв»
Правильна
відповідь на 1 запитання І-ІІ рівнів(початковий
та середній) – 0,5 бала.
Максимальна
кількість балів – 6.
Правильне
виконання 1 завдання ІІІ рівня (достатній)
– 1 бал.
Максимальна
кількість балів – 3.
Завдання ІV рівня
(високий) виконуються на вибір.
Правильне виконання завдання – 3 бали.
Максимальна
кількість за всі завдання – 12 балів.
Відповіді сфотографуй і надішли у приватні повідомлення.
І – ІІ рівні
1. Літературними героями можуть бути
а) люди;
б) тварини та фантастичні істоти;
в) люди, тварини, фантастичні істоти, рослини, речі?
2. Знайдений капелюх Мумі-троль хотів подарувати
а) Нюхмурику;
б) татові;
в) Мурашиному левові.
3. У будинку Мумі-тролів капелюх став
а) елементом одягу;
б) іграшкою;
в) кошиком для сміття.
4. Чарівна сила капелюха полягала в тому, що
а) речі, які довго полежали в ньому, міняли свою форму;
б) хто його одягав, перетворювався на лицаря ;
в) капелюх не мав ніякої чарівної сили.
5. Мурашиний Лев, потрапивши до капелюха
а) став водою;
б) крихітним їжачком;
в) царем звірів.
6. У творі Туве Янсон
а) утверджується образ дому, який би хотілося мати всім;
б) сила материнської любові;
в) підтверджується думка Мумі-тата, що «не одяг красить…»?
7. Скільки Золотих квитків було надруковано для того, щоб потрапити на фабрику
Віллі Вонка?
а) 5; б) 7 ; в) 3?
8. Чарлі Бакет відчайдушно мріяв
а) потрапити на шоколадну фабрику;
б) наїстися шоколаду;
в) стати таким як Віллі Вонка.
9.Подаровану на День народження шоколадну плиточку Чарлі з’їдав
а) миттєво;
б) за день;
в) їв більше місяця.
10. Золотий квиток Чарлі знайшов
а) у подарованому на День народження батончику;
б) на вулиці;
в) шоколадній плитці, купленій на знайдений долар.
11. Помічників Віллі Вонки звали:
а) Умпа Лумпи ; б) Умпа Пумпи; в) Вампа Пумпи?
12. За доброту, щедрість та вихованість Віллі Вонка подарував Чарлі
а) шоколадну фабрику;
б) багато шоколадних батончиків;
в) стільки цукерок, що йому вистачить на все життя.
ІІІ рівень
13. Установіть відповідність між іменами письменників та назвою твору.
а) Туве Янсон 1. «Ракета на чотирьох лапах»
б) Роальд Дал 2.
«Капелюх чарівника»
в) Джеремі Стронг 3.
«Чарлі і шоколадна фабрика»
14. Доповни речення
Літературна казка – це…
Тема – це…
Ідея – це …
15.Установи відповідність між героями та їх звичками.
А. Августу Глуп 1. Безперестану
жує жуйку. Людина-егоїст.
Б. Майк Тіві 2. Постійно
їсть. Ненажера.
В. Верука Солт 3. Вважає,
що жити цікаво можна лише в телевізорі.
Г. Віолетта Борегард 4. Хоче мати
все. Вереда.
ІV рівень
1. Напишіть, хто із героїв вивченої теми вам найбільше сподобався.
Які риси характеру ви б у нього
запозичили? Можливо, дали йому (їй) пораду.
Урок 14.05. (Інтегрований з образотворчим мистецтвом) Ілюстрації до улюбленого твору зарубіжної літератури
Намалюй ілюстрацію до твору зарубіжної літератури за 5 клас, який найбільше сподобався, і отримай ДВІ оцінки за одне завдання: із зарубіжної літератури та образотворчого мистецтва.
Уроки 12.05 Інші пригоди Мумі-тролів. Екранізація твору.
Рекомендовані мультфільми, всі серії підряд https://www.youtube.com/watch?v=q18YX7B2VFE, або https://www.youtube.com/watch?v=acCqNyOtGcE
або https://www.youtube.com/watch?v=OgvaHhlVvTg А краще подивитися всі!!!
Урок 7.05. Персонажі, втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей
Добрий день. Повторимо тему експрес урок
Прочитали твір? Хоча б уривки? Подивіться анкету до твору з інтерактивного плакату минулого уроку. Склади й собі невеличку анкету,щоб не забути... Добре.
А тепер - мультик !!!!
Знайдіть інші мультики про мумі-тролей (за бажанням).
Перевірте себе тестами. Ну як? Запишіть результат у робочий зошит.
Урок 5,05. Туве Янсон "Капелюх чарівника". Чарівність художнього свту твору
Відеоурок , у якому все основне і коротко. Подивіться!
Любі діти, за цим посиланням ви знайдете весь матеріал до твору Туве Янсон. Це інтерактивний плакат, на якому є багато інформації.
Сьогодні подивіться анкету письменниці (за бажанням) та презентацію (обов"язково) і випишіть 5 коментарів до її біографії. Обов"язково почитайте тект твору.
https://view.genial.ly/5cdb026254bdc10f6b06569d/interactive-content-interactive-image?fbclid=IwAR2X4zuo3RhIX7obQW0Gm4O3ap8bnOcL0xFGErHoirzRm3opIgie9TJIcmg
Урок 30.04 Доброта і щирість головного героя. Характеристика образу Чарлі Бекета
тут
Складіть гроно до характеристики Чарлі.
Урок 28.04 Зображення в повісті реального та фантастичного.Робота з текстом твору
- Чи можете ви сказати, чому літературознавці вважають
цей твір Роальда Дала саме повістю-казкою?
(Ознаки
повісті: «Чарлі і шоколадна фабрика» досить великий за обсягом твір
оповідного характеруз чітко окресленою сюжетною лінією, що розвивається в
просторі й часі.. В ньому діє не так багато героїв, але вони виписані як
цілісні характери.
Ознаки казки:
події відбуваються в двох світах – реальному й фантастичному, чарівному(світ
кондитерської фабрики «Вонка».)
Герої твору розподілені на позитивних і негативних, більш того негативні
персонажі постають як уособлення вад: Августус – черевоугодництва, Верука –
жадібносі, Віолета – гордині, Майк – розкошуючого неробства. В цьому сенс твір
Дала стає близьким до притчі. Як у літературній казці персонажі, їхні характери
та дії тісно пов’язані з соціумом: вони продукт реального сучасного світу, де
всім правлять гроші. У творі багато традиційних художніх засобів. Наприклад,
трикратні повтори (Чарлі тільки з третьої спроби вдається отримати Золотий
квиток), традиційні символи добра і зла, інакомовлення та алегорії тощо.
Характерна для жанру казки й кінціка, що увінчується перемогою добрих сил і
начал, так званий «хеппі енд».)
Поговоримо
більш детально про художній простір і час, у якому відбуваються події зображені в книзі Роальда Дала. Скажіть, де і коли відбуваються події? ( події відбуваються взимку у великому місті, точніше у його передмісті та на шоколадній фабриці Віллі Вонки.)
-
У
яких художніх світах відбуваються зображені події? (Реальний та фантастичний
світи.) Чим характеризується кожен із них? Складіть таблицю
«Художні
світи повісті-казки Роальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика»
(запиши таблицю у зошит коротко)
(запиши таблицю у зошит коротко)
Позиція для порівняння
|
Реальний світ
|
Фантастичний світ
|
Місце дії
|
Велике місто
|
Шоколадна фабрика
містера Віллі Вонки
|
Час дії
|
Зима,січень,
нерідко це надвечір’я. Точно визначена дата відвідування фабрики «Вонка» - це
1
лютого.
|
Перебування дітей
на фабриці триває усього один день: 1 лютого, але час стає казковим. Його
визначити неможливо, він ніби зупиняється в плані реального плину й
перетворюється на цикл з виготовлення кондитерських виробів, серед яких
головним є шоколад.
|
Герої
|
Родина Чарлі Бакета: «двоє старезних людей -
батько й мати пана Бакета. їх звати дідунь Джо та бабуся Джозефіна.
А ці двоє старезних людей - батько й
мати пані Бакет. Їх звати дідусь Джордж та бабуня Джорджина.
Це - пан
Бакет. Це - пані Бакет. Пан та пані Бакети мають синочка, якого звати Чарлі
Бакет»;
родина Августуса Глупа, родина Віолети
Борегард, родина Веруки Солт, родина Майка Тіві.
Люди реального
світу: працівники фабрики зубної пасти, фабрики по переробці горіхів,
продавці в магазинах, перехожі.
|
Віллі Вонка
постає не просто як геніальний кондитер-винахідник, а й як чарівник (що
відповідає вимогам жанру казки). П’ятеро дітей, володарів «золотих білетів»
та їхні батьки, потрапивши на територію фабрики, опиняються в чарівному
світі.Умпа-лумпи – казкові карлики. Індійський принц Пондівішна скоріше
дивак, ніж казкова істота.
|
Приміщення
|
Будівлі великого
міста, малесенький будиночок родини Бакетів на околиці, приміщення фабрик і
заводів, серед яких закритою для людей є територія кондитерської фабрики
Віллі Вонки
|
Фабрика Віллі
Вонки розташована як на поверхні, так і під землею. На ній усе з шоколаду або
інших кондитерських виробів До її складу входить безліч цехів, лабораторій,
складів, є навіть «льодяникова шахта глибиною 10 000 футів», тобто понад
три кілометри. Розміри фабрики точно не відомі. Це дійсно інший світ, у якому
діють закони Віллі Вонки.
Під час екскурсії
діти та їхні батьки відвідують тільки частину цехів та лабораторій.
Шоколадний палац
індійського принца Пондівішни.
|
-
Доведіть,
що ви правильно віднесли до фантастичного світу фабрику Віллі Вонки, адже вона
знаходиться на території міста й раніше на ній працювали його мешканці. Чи
перестала фабрика бути частиною реального світу? (Фабрика не перестала бути частиною реального світу. З неї постійно в
реальність потрапляють тонни шоколаду та інших кондитерських винаходів Віллі
Вонки. Вона лише закрита для входу в неї людей з реального життя. )
-
Поясніть,
від кого залежить усе, що відбувається у фантастичному світі? (Все залежить від геніального
кондитера-інженера Віллі Вонки. Саме його талант і мрії, об’єднавшись,
сконструювали цю нову кондитерську реальність.)
-
Доведіть,
що у фантастичному світі діють закони реального світу. (Історія із шоколадним замком індійського принца.) Як ви вважаєте,
чому автор «розтопив» кондитерський шедевр Віллі Вонки?
-
Який із світів, по-вашому, є комфортнішим для
Чарлі Бакета? Чому? Чи можна світ шоколадної фабрики вважати «своїм світом» для
Чарлі? Аргументуйте свою точку зору як на ствердження цієї думки, так і на її
заперечення.
-
Чи
можна вважати світ шоколадної фабрики ідеальним та щасливим? Якщо так, то для
кого й чому? Якщо ні, то для кого й чому?
-
Перегляньте
фрагменти екранізацій книги Роальда Дала 1971 та 2005 років, на яких зображені
реальній та фантастичний світи. Які кольори переважають у кожному з них? Чому?
У якій з екранізацій художні світи твору представлені більш близько до
авторського тексту? Аргументуйте свою думку.
-
Спробуйте
уявити себе на місці Віллі Вонки, який проводить екскурсію шоколадною фабрикою.
Що ви розказали й показали б екскурсантам?
-
За
яким принципом відбувається мандрівка дітей шоколадною фабрикою Віллі Вонки? Чи
тільки від бажань самого хазяїна фабрики залежить їхній маршрут? Обгрунтуйте
свої відповіді прикладами з тексту.
-
Наведіть
приклади зв’язку фантастичного і реального світів у творі. Яку роль ці зв’язки
виконують у здійсненні авторського задуму?(
Сама фабрика є втіленим плодом фантазій реального хлопчика-мрійника Віллі
Вонки. Запах рідкого шоколаду, що лине з фабрики, наповнює повітря в оточуючому
середовищі (й це найбільше змушує страждати Чарлі, оскільки бідний будиночок
родини Бакетів знаходиться поруч із володіннями Віллі Вонки.) З фабрики щодня
вивозять шоколад, який продається по всьому світу. З фабрики Віллі Вонки можна
потрапити у реальний світ через сміттєпровід. Межею між світом реальним та
світом фантастичним є ворота фабрики Віллі Вонки.)
-
Як
ви думаєте, чому сміттєпровід фабрики Віллі Вонки веде у реальний світ, а не
десь глибоко під землю?
-
Як
ставиться до фантастичного світу шоколадної фабрики кожен із володарів «щасливого
білета» та їхні батьки? Чому тільки Чарлі Бакет у всьому прислухається до порад
Віллі Вонки? Що, по-вашому, заважає іншим героям насолодитись побаченим?
-
З
якою метою, по-вашому, автор перетинає реальний та фантастичний світи в своїй
повісті-казці? Для кого з героїв твору, на ваш погляд, це має найбільше
значення?( Перетин художніх світів
повісті-казки «Чарлі і шоколадна фабрика» має важливе значення для двох
головних героїв твору – для Чарлі та для самого Віллі Вонки. Завдяки мандрівці
до шоколадної фабрики автор перевіряє істинні життєві цінності та змінює на
краще життя героїв – родина Чарлі Бакета перестає бідувати, а самотній багатій
Віллі Вонка отримує щастя родинного тепла. Роальд
Дал, зобразивши у взаємодії реальний та фантастичний світи, втілює декілька
важливих думок:
·
Діти
мають бути дітьми і вірити в чудо. (Цю якість можна зберігати й до глибокої
старості. Як приклад, дідунь Джо.)
·
Люди
мають боротися зі своїми вадами та прагнути позбавитися від них, а не ставати
їхніми рабами.
·
Уславлюється
геніальний людський розум, що здатен поєднати мрію з реальністю.
·
Щастя
не тільки у грошах. Головне – це теплі людські взаємини, любов і розуміння
рідних і близьких. Люди, навіть з геніальними здібностями та величезними
багатствами, не мають бути самотніми. )
Характеристика
Віллі Вонки
· Дай відповіді:
·
- Коли ми
вперше знайомимося із Віллі Вонком?
·
- Яку
характеристику дає йому дідусь Джо?
·
- Яке
враження на Чарлі справив містер Вонка під час першої зустрічі?
·
- Як містер
Вонка ставиться до умпа-лумпів?
·
- Яка була
реакція містера Вонка, коли Августус потрапив у трубу? Чому він так реагував?
·
Складання таблиці (можна використовувати цитатну характеристику)
Зовнішність
|
Одяг: фрак з розкішного темно-фіолетового оксамиту, штани темно-зелені,
рукавички перламутрово-сірі,золота тростина із золотою бамбулькою. Акуратна
чорна цапина борідка, очі - невимовно ясні, іскряться, мерехтять; обличчя
освітлював радісний усміх; рухи швидкі, як у білки; голос,мов флейта.
|
Визначення автора
|
Дивовижний, здавався розумним, кмітливим, проникливим і енергійним.
|
Визначення інших героїв
|
Потвора,навіжений,псих,очманілий,ненормальний, придуркуватий,безголовий,
скажений,шизонутий,пришиблений, дебільний.
Ні, він не такий!
|
·
Інформаційне гроно
Містер Віллі
Вонка
– власник шоколадної фабрики, багатий, розумний, кмітливий, енергійний,
щедрий, добрий.
Перегляд фрагмента із кінофільму " Чарлі і
шоколадна фабрика " (реж. Т. Бертон, 2005).
(Віллі Вонка
зустрічає дітей)
1. Учитель.
Чи сподобалася вам фабрика Віллі Вонки? Що для вас було незрозумілим? Чи
хотіли б і ви побувати на такій фабриці?
Скласти
рекламу до книги «Чарлі і шоколадна фабрика».
1. Пройди теси на знання твору. Зайди за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/40820 , зроби скрін або фотоекрана і надішли для оцінки мені уприват
Урок 22.04. Характеристика образу містера Вонки.
перейти за посиланням та знайти на цьому плакаті зразок характеристики Віллі Вонка. Записати у зошит. крім того, на плакаті багато інформації про автора, про твір і т.д. Ану, перегляньте та почитайте!!!
Урок 21.04 Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій фабриці.
Перейти за посиланням, виконати завдання у кінці презентації.
А ще корисно подивитися відеоурок
Контрольну не всі здали! Щось не зрозуміло - пишіть у приват.
Уроки 14.04 і 16.04. Роальд Дал " Чарлі і шоколадна фабрика". Персонаж і герой літературного твору
Любите шоколад? Тоді цей твір для вас.
Перейти за посиланням, виписати 5 коментарів про автора та 5 коментарів про твір.
Подивитися фільм "Чарлі і шоколадна фабрика"
Урок 09.04. Марина Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці"
Прочитати вірш, дати відповіді на запитання у кінці твору
Урок 07.04. Пригоди Аліси. Персонажі, що оточують Алісу
Прочитати вірш, дати відповіді на запитання у кінці твору
Урок 07.04. Пригоди Аліси. Персонажі, що оточують Алісу
Пройдіть тест, за який отримаєте сертифікат та зробіть скрін екрану, або фото
https://onlinetestpad.com/hpaof6ja4gciy?fbclid=IwAR0Ub_GwSjn9nY72Vl5yYN4a8E6WCNlWolnQtvaU9RMntbj8kSoZTfwdb3Y
Оцінки виставлю всім як контрольну.
Ютуб-урок тут
https://onlinetestpad.com/hpaof6ja4gciy?fbclid=IwAR0Ub_GwSjn9nY72Vl5yYN4a8E6WCNlWolnQtvaU9RMntbj8kSoZTfwdb3Y
Оцінки виставлю всім як контрольну.
Ютуб-урок тут
Урок 24.03. і 26.04.Світ уяви Аліси та її захопливі пригоди. Образ Аліси.
Урок 17.03. і 19.03. Льюїс Керролл. "Аліса в країні див"
Народна казка
Завдання із зарубіжної літератури на 28 вересня:
За бажанням прослухати аудіоказки, але краще прочитати!
Аудіокнига "Момотаро, або Хлопчик-персик" слухати
Аудіокнига "Іссумбосі, або Хлопчик-мізинчик" слухати
Записати в зошит характеристику образу Момотаро або Іссумбосі за зразком
(автор картки Оксана Конькова). Виконати до 30 вересня. 30 вересня проведемо урок в ZOOM.
Завдання із зарубіжної літератури на 30 вересня:
Мультфільм "Пензлик Маляна"' дивитисяСергій Жадан читає казку "Іссумбосі, або хлопчик-мізинчик" слухати
Аудіокнига "Сіндбад-мореплавець" слухати
Сашко Лірник. "Хлопчик-мізинчик" слухати
Казки братів Грімм
Завдання:
ознайомитись з біографією письменника;казка "Пані Метелиця" читати;
казка "Бременські музиканти" читати
з'ясувати значення невідомих слів у тексті казки допоможе словник ;
розкрити тему уславлення любові до праці в казці допоможе картка-коментар;
характеризуємо та порівнюємо героїв казки "Пані Метелиця" за допомогою таблиці;
Аудіокнига "Бабуся Метелиця"
Художній фільм "Пані Метелиця"
Бременские музыканты
По следам бременских музыкантов
Мультфильм "Сказка о царе Салтане"
Мультфильм "Сказка о мертвой царевне и семи богатырях"
Мультфильм "Сказка о золотом петушке"
Мультфильм "Сказка о попе и его работнике Балде"
Художній фільм "Пані Метелиця"
Бременские музыканты
По следам бременских музыкантов
Казки О.С.Пушкіна
Завдання:
читати "Сказка о рыбаке и рыбке"
читати "Сказка о царе Салтане"
читати "Сказку о мертвой царице и семи богатырях"
читити "Сказку о золотом петушке"
читати "Сказку о попе и его работнике Балде"
Переглянути відео:
Мультфильм "Сказка о рыбаке и рыбке"читати "Сказка о рыбаке и рыбке"
читати "Сказка о царе Салтане"
читати "Сказку о мертвой царице и семи богатырях"
читити "Сказку о золотом петушке"
читати "Сказку о попе и его работнике Балде"
Переглянути відео:
Мультфильм "Сказка о царе Салтане"
Мультфильм "Сказка о мертвой царевне и семи богатырях"
Мультфильм "Сказка о золотом петушке"
Мультфильм "Сказка о попе и его работнике Балде"
Казки Г.К. Андерсена
Завдання:
читати казку "Дикі лебеді"
читати казку "Соловей"
читати казку "Нове вбрання короля"
зразок характеристики олов'яного солдатика
читати казку "Дикі лебеді"
читати казку "Соловей"
читати казку "Нове вбрання короля"
зразок характеристики олов'яного солдатика
Казка "Соловей" дивитися
інтерактивна вправа "Біографія Сетона-Томпсона"
інтерактивна вправа "Послідовність подій в оповіданні "Снап"
Ернест Сетон-Томпсон. Оповідання "Лобо", "Снап"
Завдання:інтерактивна вправа "Біографія Сетона-Томпсона"
інтерактивна вправа "Послідовність подій в оповіданні "Снап"
Марк Твен. Повість "Пригоди Тома Сойєра"
Завдання:
аналізувати повість "Пригоди Тома Сойєра" допоможе схема
підказка для аналізу образ Тома Сойєра
Перевір свої знання:
інтерактивна вправа "Біографія Марка Твена"
інтерактивна вправа-кросворд "Том Сойєр"
Переглянути відео:
Марк Твен. Енциклопедія
аналізувати повість "Пригоди Тома Сойєра" допоможе схема
підказка для аналізу образ Тома Сойєра
Перевір свої знання:
інтерактивна вправа "Біографія Марка Твена"
інтерактивна вправа-кросворд "Том Сойєр"
Переглянути відео:
Марк Твен. Енциклопедія
Художній фільм "Пригоди Тома Сойєра"
Джеремі Стронг. Повість "Гармидер у школі"
Завдання:
Спробуй самостійно пошукати в Інтернеті інформацію про Джеремі Стронга
Дивитися буктрейлер про книгу натисни тут
Читати І частину повісті "Гармидер у школі" завантажуй ПДФ завантажуй ворд
Читати ІІ частину повісті "Гармидер у школі" завантажуй ПДФ завантажуй ворд
Читати ІІ частину повісті "Гармидер у школі" завантажуй ПДФ завантажуй ворд
Д/з: прочитати ІІ частину, вивчити правила, які записали в зошит, підготуваатися до уроку піратів.
Елеанор Портер. Роман "Полліанна"
Завданння:
Прочитати роман "Полліанна"
Переглянути відео:
Художній фільм "Полліанна" дивитися
Перевір свої знання:
виконай тестові завдання натиснути тут
Прочитати роман "Полліанна"
Переглянути відео:
Художній фільм "Полліанна" дивитися
Перевір свої знання:
виконай тестові завдання натиснути тут
- вправа "Вибери правильну відповідь. "Полліанна"
- вправа "Друзі Поліанни"
- вправа "Скачки. "Полліанна"
- вправа "Переглянь відео і виграй скачки. Роман "Полліанна"
- вправа "Кросворд."Полліанна"
- вправа "Знайди пару. Роман "Полліанна"
- вправа Характеристика друзів Полліанни
Льюїс Керролл. Казка"Аліса в Країні Див"
Урок 1
1. Переглянь відеоурок про історію створення казки "Аліса в Країні Див"
2. Дослідити біографію Льюїса Керролла та дізнатися "таємницю" його псевдоніма.
3. Прочитати казку та заповнити таблицю за зразком.
4. Увага!!! Виконати до 15 квітня. Бажаю успіху!!!
Урок №2
1. Переглянь відеоурок проособливості "Аліса в Країні Див"
2. Усно пояснити одну із цитат (на вибір) .
3. Виписати в зошит 5 цитат-характеристик Аліси.
4. Виконати вправи:
"Особливості художньої мови Л. Керролла"
"Таблиця відповідностей" за казкою "Аліса в Країні Див"
4. Виконати вправи:
"Особливості художньої мови Л. Керролла"
"Таблиця відповідностей" за казкою "Аліса в Країні Див"
4. Увага!!! Виконати до 27 квітня. Бажаю успіху!!!
Этот комментарий был удален администратором блога.
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален администратором блога.
ОтветитьУдалить