Фінішний тиждень - повторення і література на літо (2 уроки).
Почнемо з літератури на літо. Вона у цьому буклеті. Збережи собі, щоб не загубити.
І ще одне. Я сумую за вами. Попереду літні канікули. Бажаю вам гарно відпочити, набратися сил та енергії. Надіюся, що 1 вересня ми зустрінемося у стінах нашої рідної школи. Якщо ти прочилав (ла) це, пришли мені у вайбері смайлик (будь-який). До побачення. ДО ЗУСТРІЧІ.
А повторення? Повторимо у вересні при зустрічі.))). Дякую всім, хто працював. Я для вас старалася дібрати цікавий матеріал, тести, презентації. Поставте і мені оцінку за дистанційне навчання у приватному повідомленні у вайбер. От тепер, ВСЕ.
А у нас два уроки ( 18 і 19 травня) позакласного читання ТУТ УСЕ про твір і автора)))). Приємного перегляду!
Експрес-урок "Буба" https://www.youtube.com/watch?v=99ZMostc_pc&fbclid=IwAR1zkUFmuo7sQlzHInXKGw3QhSuoOGXfd0K9TrTKgXvJqWRPCMfRpA70lm4
Урок 12.05. Контрольна робота з теми "Література 20-21 століття. У пошуках себе і високого польоту"
Виконати тести у зошиті, фото надіслати у приватні повідомлення.
1.
Притчею є твір:
А. «Буба : мертвий сезон»;
Б. «Маленький принц»;
В. «Міст через вічність»;
Г. «Коли відпочивають янголи».
2. Антуан де Сент-Екзюпері мав професію:
А. Вчителя;
Б. Лікаря;
В. Письменника-льотчика;
Г. Повара.
3. Проблема,
яку порушує Антуан де Сент-Екзюпері в
творі, є:
А. Безвідповідальне ставлення батьків до дітей;
Б.
Світова війна;
В. Відповідальність і любов;
Г. Забруднення навколишнього
середовища.
4. Повість-притчу
Р.Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон» присвячено:
А. Льотчику Джонатану Лівінгстону.
Б. Композитору Й. Баху.
В. Братові.
Г. Птахові, який подобається.
5.
Чайка Джонатан над усе любив :
А. Співати.
Б. Літати.
В. Плавати.
Г. Їсти.
6. Притча –
це:
А. Коротка розповідь
про життя однієї людини.
Б. Повчальна розповідь із історії чи
навколишнього життя.
В. Драматичний твір, який
ґрунтується на гострому конфлікті.
Г. Жанр східної поезії.
7. Чайка Джонатан Лівінгстон поставив
рекорд в польоті швидкістю:
А. Двісті чотирнадцять миль на
годину.
Б. Чотирнадцять миль на годину.
В. Двісті миль на годину.
Г. Триста миль на годину.
8. Життя цих
письменників пов'язане з авіацією:
А. Гомер і Тіртей.
Б. Лі Бо і Ду Фу.
В. Петрарка і Шекспір.
Г. Сент-Екзюпері та Р.Бах.
9. У творі Барбари Космовської
«Буба: мертвий сезон» йдеться
про:
А. Двох подруг.
Б. Шістнадцятирічну дівчину та її
родину.
В. Вчителів та учнів.
Г. Стареньку бабусю.
10. Ім'я героїні твору «Буба: мертвий сезон» :
А. Барбара.
Б. Агнешка.
В.Марися.
Г. Ребекка.
11. Приятелем Буби був:
А. Мілош.
Б. Стась Сирота.
В. Генрик.
Г. Патрик.
12. Твір Марини Аромштам «Коли відпочивають янголи» про :
А. Сучасну школу.
Б.
Пекло та Рай.
В. Космос.
Г. Людиноподібних істот.
Раптом хтось забув матеріали уроків про Маленького принца, або треба повторити. Незабаром контрольна. Я знайшла для вас хороший матеріал. Ось посилання: https://sway.office.com/7knvZdcr6uj9YHca?ref=Facebook&fbclid=IwAR2DDToWac0XrdxqakBB6AVdbs5Z0HbJt7QuJInMInSGwG-HZSxAsgc0xMs
Урок 5.05. Підсумковий урок. Книга, що змінила моє життя
Яка книжка змінила твоє життя? Зроби рекламу її у довільній формі. Хай то буде наш новий тільки класний (восьмикласний) флешмоб!!!!! Не забувай, що оціночка буде обов"язково!!! До роботи! А, вірніше, до реклами!
А це відео- вам для підказки і допомоги.
https://www.facebook.com/VLIMkremenchuk/videos/612930635962982/UzpfSTEwMDAyMzM0MzE2ODA5NTo4NzI3MTg3NjMyMDQzMTA/
А це реклама американської письменниці Харпер Лі і її творів
https://www.facebook.com/VLIMkremenchuk/videos/612337036022342/UzpfSTEwMDAyMzM0MzE2ODA5NTo4NzE4NzYzMDY2MjE4ODk/
Підсумкова оцінка за роботу буде всім!
Урок 4.05 Моральні проблеми (сімейні драми, перше кохання, конфлікти батьків і дітей)та їхнє осмислення у творі "Коли відпочивають янголи"
Пройди тест на знання твору, перевір себе
https://naurok.com.ua/test/start/208356
Найвідоміший твір М. Аромштам - роман «Коли відпочивають янголи», який у 2008 р. був удостоєний Великої премії національного конкурсу «Заповітна мрія» на кращий твір для дітей середнього і старшого дошкільного віку, до того ж, перше місце їй присудило саме дитяче журі. А у Європі роман поповнив список видатних книг світу «Білі ворони — 2011», що складається Мюнхенською міжнародною дитячою бібліотекою.
«Коли відпочивають янголи» - книжка надзвичайно щира, яка правдиво, відверто і зворушливо розповідає про сучасну школу, сучасних учнів та досвід учителювання, заснований на принципах гуманної педагогіки. Роман написаний з гумором, іронічно, та є в ньому і світлий сум. Це розповідь дівчинки-школярки Аліни, що перемежовується уривками зі щоденника й вчительки Марсем. Особливість твору в тому, що представляється подвійний - дитячий і дорослий - погляд на одні й ті ж самі події, на один світ. Письменниця говорить про те, що її книга реальна, прототипи героїв взяті з життя, ситуації теж.
Образ Аліни. Основний оповідач роману - школярка Аліна, яку на початку історії відводять до першого класу. Аліна - особлива дитина, не дарма вона не зійшлася характерами з першою вчителькою Тетяною Володимирівною, яка, наприклад, учнівські букети ставить у відро для миття підлог, ображаючи першокласників своєю неувагою, або виставляє на суд усього класу малюнок Аліни неваляшки - дідуся, підкреслюючи, що в природі не існує ляльок з бородою. З перших днів навчання Аліна поводиться по-особливому, відстоюючи своє право бути живою людиною, а не механічним солдатиком, готовим до виконання вимог.
Дівчинка виховується мамою і дідусем. Папа Аліни - математик, він живе у Франції. Повість починається роздумами юної героїні про те, що могло все скластися інакше, якби був тато. Але величезну роль у формуванні характеру Аліни відіграє мудрий, витриманий, спокійний дідусь, який знаходить підхід до онучки в будь-якій ситуації, відчуває, що необхідно дівчинці в першу чергу.
Потрапивши в клас до Марсем, дівчинка змінюється, стає кращою ученицею, відвертою, чуйною, щирою, сильною, бере активну участь у житті класу. М. Аромштам зображує душу маленької школярки, в якої зовсім не дитячі міркування про складні життєві проблеми.
Учителька Марсем. Один із головних персонажів книги «Коли відпочивають янголи» - нестандартна вчителька початкових класів Маргарита Семенівна або ж, як її називають у школі, Марсем. Маргарита Семенівна зовсім не ідеальний педагог. Вона навіть вважає безглуздими сталі педагогічні цінності: наприклад, обов’язково любити дітей. Бо як їх любити в ті моменти, коли вони навмисне щось чудять? Марсем чесно і відкрито, з самоіронією фіксує в щоденнику свої роздуми і переживання, викликані поведінкою її першокласників і своєю реакцією на їхні вчинки. І хоча у своїх записах Марсем признається, що не любить дітей, що вони «поросята», що інколи їй хочеться їх «вбити і розвісити на ліхтарях», та насправді вона віддає учням всю себе, вміє їх заохотити до навчання та вкласти у них правильні думки.
Марсем — персонаж симпатичний своєю непередбачуваністю: відверта, різка, допитлива, вона не так виховує дітей, як співіснує з нами, вивчаючи їх внутрішній світ. Її не дарма вважають педагогом з особливим підходом. Вона намагається «бачити вглиб дитини» і використовує нестандартні методи. Наприклад, влаштовує своєрідне «реаліті-шоу» — похід для хлопців-«принців» на володаря «жаба стих» істот Чорного Дреґона, бо яке то життя без подвигів і героїзму; для дівчат організовує бал, де попелюшки перетворяться на принцес; читає дітям вголос історію про Короля Матіуша Першого - героя Януша Корчака, портрет якого висить у неї в класі як нагадування вищих педагогічних ідеалів. Робота для Марсем - не механічне виконання інструкцій, а, перш за все, бажання розвивати «внутрішній стрижень» кожного свого учня. Вона сприймає дітей як рівних, не дарма вони обговорюють проблеми і деякі уроки проводять, сидячи в колі на килимі.
Марсем має вплив не тільки на формування характеру Алінп, а й на весь клас в цілому. У кожного з героїв-дітей багато складнощів і труднощів: тут і перша закоханість, як правило, нерозділене, і сімейні складності - багато сімей перебувають на межі розлучення або за його межею, тут і поведінка нового учня Кравчика, і ситуація з валентинками. Але всі ці труднощі долаються завдяки любові, турботі і творчій енергії Марсем.
М. Аромштам показує, як варто любити дітей, вміти бачити їхні проблеми, як вчити їх не просто знань, умінь і навичок, а розкривати потенціал, природу.
І все ж роман «Коли відпочивають янголи» - це аж ніяк не свідчення величних педагогічних перемог, радше - правдива фіксація помилок та відкритих запитань вчительки XXI століття. Завершується книга найбільшим педагогічним провалом Марсем.
Конфлікт роману насамперед внутрішній - сумніви Марсем, чи правильно вона виховує своїх учнів, а також конфлікт «батьків і дітей».
Моральні проблеми та їхнє осмислення у творі. Книга «Коли відпочивають янголи» сповнена оригінальних думок і спостережень. Крім педагогічних, у повісті порушуються ще безліч моральних проблем - виховання духовності у підростаючого покоління, зіткнення молодших школярів зі дорослим життям, проблема батьків і дітей. Це книга про сімейні драми (Наташа важко переживає розлучення батьків, намагаючись привернути до себе увагу), перше кохання (Аліна закохана в Єгора, це перше серйозне почуття), вірність (Петро відчуває щирі почуття до Аліни, не перестає дружити з нею навіть після того, як вона не вибрала його в грі «Коровай»), надії (Марсем сподівається, що діти її класу навчаться управляти «бісами» всередині себе), пошуки шляху в житті та ін. У книзі немає ідеальних і бездоганних персонажів, проте вони не можуть не викликати співпереживання, вони справжні, психологічно переконливі.
Ілюстрація до роману «Коли відпочивають янголи» (І. Донець та М. Щетинська.)
Повчальна історія про старого з лопатою і його ангела, яку Марсем розповідає дітям, на перший погляд здається казкою. У кожної людини є ангел, який відповідає за його вчинки. Якщо людина щось робить правильно, вони відлітають вирішити інші важливі справи, і тоді однією бідою в світі стає менше. Якщо ж людина чинить погано, ангели повинні залишатися поруч - виправляти її капості. Не можна зв’язувати крила ангелів поганими вчинками. Красива історія про ангелів - духовно-моральний центр роману - налаштовує вихованців Марсем на дотримання вічних моральних цінностей: розуміння, терпіння, доброти, співпереживання, любові, допомоги ближньому.
Українською мовою роман переклав у 2011 р. відомий дитячий письменник Іван Андрусяк. М. Аромштам зізналась, що їй дуже приємно думати, що її книжки перекладені й будуть читатися в Україні, адже будь-який письменник мріє про розуміння.
Завдання за рівнями
I
1. Які літературні відзнаки отримала М. Аромштам за свій роман «Коли відпочивають янголи»?
2. Назвіть повне ім'я вчительки Марсем з роману М. Аромштам.
3. Хто з українських письменників зробив переклад твору «Копи відпочивають янголи»?
II
1. Про що роман «Коли відпочивають янголи»? Визначте тему твору.
2. У чому особливість оповіді роману?
3. Які ситуації показує автор в перші дні навчання Аліни в школі?
4. Які проблеми турбують Аліну крім шкільних?
5. Що є робота для Марсем?
6. Який конфлікт в романі?
7. Назвіть моральні проблеми роману М. Аромштам.
8. Знайдіть в тексті твору історію про ангелів і прочитайте її. Поясніть сенс назви роману «Коли відпочивають янголи».
III
1. Охарактеризуйте Аліну, яка вона. Підтвердьте цитатами з тексту.
2. Розкрийте образ вчительки Марсем.
3. Що рухає «нестандартною)» вчителькою Марсем?
4. Яку роль зіграла Марсем у формуванні характеру Аліни?
IV
1. Як ви вважаєте, чи права Марсем в своїх роздумах про сучасних учнів?
2. На які відкриття в самому собі, у своїй душі налаштував вас роман М. Аромштам «Коли відпочивають янголи».
Індивідуальні завдання
1. Напишіть твір-роздум на тему «А ваш янгол відпочиває?»
2 За проблемами, порушеними в романі М. Аромштам «Копи відпочивають янголи», візьміть інтерв'ю у своїх однолітків і оформіть його у вигляді колажу.
Урок 28.04 Марина Аромштам "Коли відпочивають янголи". Учителька Марсем та її учні: два погляди на один світ
Прочитай текст тут
Презентація про авторку і твір тут. Випиши 5 коментарів, що тобі запам"яталися.
Урок 27.04. Урок - роздум. Яке ж воно, життя підлітків: щасливе ібезтурботне чи складне й проблемне?
Використовуючи твір Барбари Космовської "Буба: мертвий сезон" та приклади з реального життя, напиши твір-роздум у робочі зошити. Ось підказка:
І. Дотримуйтесь структури твору-роздуму
1.Теза
2. Перший аргумент
3. Приклад із літератури чи інших видів мистецтва (живопис, музичне мистецтво).
4. Другий аргумент
5. Приклад із власного життя або історії
6. Висновок
Перевіряючий одразу досліджує роботу на дотримання всіх елементів структури. Кожен елемент пишеться з абзацу.
ІІ. Зверніть увагу на особливості кожного елементу структури.
ТЕЗА. Чітко сформульована. Містить речення, яке виражає Вашу думку.
Теза відповідає аргументам, аргументи пояснюються прикладами, висновок відповідає тезі.
ІII. Рекомендовані слова й вирази у творі-роздумі
ТЕЗА.
На мою думку, … Я вважаю, … Мені здається, що …
АРГУМЕНТИ.
Аргументом на підтвердження моєї думки може бути те, що …
Щоб підтвердити свою думку, скажу таке:
Моє переконання ґрунтується на тому, що, по-перше, … , по-друге…..
ПРИКЛАДИ
Перший: На згадку приходить герой …
Українська література дає багато прикладів. Один із них – …
У зв’язку з порушеною проблемою згадується фільм …
Другий: Хочу навести приклад із власного життя …
Хоча мій власний життєвий досвід ще порівняно малий, можу сказати, що …
Згадаймо постать видатного історичного діяча …
ВИСНОВОК
Підсумовуючи зазначене, можу стверджувати …
Отже, дійшов висновку, що …
На завершення свого роздуму підсумую, …
Таким чином, можна зробити висновок, що …
Для зв’язку думок у творі використовуйте вирази:
По-перше, по-друге, …
Хочу зазначити, що …
Як вже стверджувалося, …
Як можна було переконатися, …
Урок 21.04. Барбара Космовська. "Буба: мертвий сезон"
Прочитати твір за посиланням
Презентація до уроку: про автора тут . Виписати 5 коментарів.
ВЕСЬ матеріал (і більше) з попередньої теми можна переглянути тут
Урок 14.04 Філософський зміст твору.Образи-символи казки-притчі.
Переглянь презентацію до уроку та виконай завдання, які там пропонують, у зошит
Виконайте вправи, просканувавши цей код.
Урок 13.04 Антуан де Сент-Екзюпері "Маленькмй принц"
Відео до уроку
Переглянь презентацію до уроку та виконай завдання, які там пропонують, у зошит
Робоча картка до уроку - заповніть і ознайомтесь з матеріалом в кодах
Урок №5 7.04. Контрольна робота з теми "Бароко і класицизм"
Інструкція до виконання:
Крок 1. Перейти за посиланням і записати тези із запропонованих завдань
https://sway.office.com/AE9AyUZOcpvdmcQk?ref=Link&fbclid=IwAR0-PdxNbN3osmnFkO3vSvRXpxWmfYJcnDjYTPcuAqA6z0CKjBv9ws5NLLI
Крок2. Виконати два тести в кінці цієї презентації. Результати сфотографувати і надіслати на вайбер.
Ура!!! ТЕМАТИЧНА Є!! З вами прємно мати справу!
Урок №4 . 6.04 Основні образи комедії: пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт.
Переглянути презентацію, виконати завдання з неї в зошит.
https://drive.google.com/open?id=1xyUcccDEgZ_TophO6OdC7jQ8gaZPBCx8
Уроки № 2-3. "Міщанин-шляхтич" . Тематика і проблематика твору. Презентація до уроку. Домашнє - в презентації. Бувайте здорові!
Домашнє завдання у презентації
Презентація до уроку
Домашнє завдання: Ж.Б.Мольєр. «Міщанин-шляхтич». Підручник ст. 245-254 – прочитати уривок. Виконати завдання з переглянутої презентації.
5 коментарів до біографії Ж.Мольєра. Переглянути фільм, скласти сюжетну лінію. Бажаю здоров"я!
Біблія. Коран. Веди
Завдання:
опрацювати матеріал підручника;підготувати переказ біблійної притчі;
виписати афоризми із Біблії та Корану, пояснити їх;
Перевірити знання за допомогою запитань:
Коран
Біблія
Веди
Давньогрецький театр
Перевірити знання за допомогою запитань та відповідей:
Давньогрецька міфологія - основа античної літератури
(для повторення)
Завдання:опрацювати матеріал підручника;Троянський цикл міфів в запитаннях і відповідях;
Фіванський цикл міфів в запитаннях і відповідях;
Міфи про аргонавтів в запитаннях і відповідях;
Інтерактивна вправа "Міфологія"
Завдання:
опрацювати матеріал підручника;
Троянський цикл міфів в запитаннях і відповідях;Фіванський цикл міфів в запитаннях і відповідях;
Міфи про аргонавтів в запитаннях і відповідях;
Інтерактивна вправа "Міфологія"
Античність. Давньогрецька література
Завдання:опрацювати матеріал підручника;творчість Гомера;
ідейно-художній аналіз "Іліади";
поема "Іліада" в запитаннях і відповідях;
Онлайн-тест "Поема "Іліада"
інтерактивна вправа Тести за поемою "Іліада"
поема "Одіссея" в запитаннях та відповідях;
життя та творчість Сапфо в запитаннях і відповідях;
життя та творчість Тіртея в запитаннях і відповідях.
Завдання:
опрацювати матеріал підручника;
творчість Гомера;ідейно-художній аналіз "Іліади";
поема "Іліада" в запитаннях і відповідях;
Онлайн-тест "Поема "Іліада"
інтерактивна вправа Тести за поемою "Іліада"
поема "Одіссея" в запитаннях та відповідях;
життя та творчість Сапфо в запитаннях і відповідях;
життя та творчість Тіртея в запитаннях і відповідях.
Античність. Давньоримська література
Завдання:опрацювати презентацію Римська літератураопрацювати матеріал підручника;вивчити біографію допоможе картка творчість Вергілія;послідовність подій в поемі "Енеїда" завантажити карткуФБ-сторінка Вергілій Варіант ІФБ-сторінка Верргілій Варіант ІІФБ-сторінка Еней Варіант ІІІ
Завдання:
опрацювати презентацію Римська літератураопрацювати матеріал підручника;
вивчити біографію допоможе картка творчість Вергілія;
послідовність подій в поемі "Енеїда" завантажити картку
ФБ-сторінка Вергілій Варіант І
ФБ-сторінка Верргілій Варіант ІІ
ФБ-сторінка Еней Варіант ІІІ
Середньовіччя. Творчість Лі Бо
Завдання:опрацювати матеріал підручника;
Лі Бо. Життя і творчість;
Лі Бо. Аналізуємо вірш "Входжу в річку"
Ду Фу. Життя і творчість
Завдання:
опрацювати матеріал підручника;
Лі Бо. Життя і творчість;
Лі Бо. Аналізуємо вірш "Входжу в річку"
Ду Фу. Життя і творчість
Лі Бо. Життя і творчість;
Лі Бо. Аналізуємо вірш "Входжу в річку"
Ду Фу. Життя і творчість
Французький героїчний епос "Пісня про Роланда"
Завдання:
опрацювати матеріал підручника ст. 142-170;дати відповіді на питання;
знати зміст "Пісні про Роланда";
аналізувати поему вам допоможе ОСК №1 та ОСК №2;
характеризувати образ короля Карла допоможе ОСК "Карл Великий";
зробити порівняльну характеристику героїв поеми допоможуть
таблиця №1
таблиця №2
таблиця №3
Перевірити знання за допомогою літературного диктанту
Підсумовуємо вивчене у першому семестрі
Завдання:
інтерактивна вправа "Автор та назва твору"інтерактивна вправа "Хронологічна послідовність"
інтерактивна вправа "Жанри і твори"
комплекс інтерактивних вправ "Зарубіжна література. 8 клас. І семестр"
Данте Аліг'єрі та Франческо Петрарка
Завдання:
інтерактивна вправа "Данте Аліг'єрі"інтерактивна вправа "Данте Аліг'єрі. Сонет 11"
інтерактивна вправа "Франческо Петрарка"
Відродження. В.Шекспір "Ромео і Джульєтта"
Завдання:
опрацювати матеріал підручника;інтерактивна вправа "Драма "Ромео і Джульєтта"
інтерактивна вправа "Ромео і Джульєтта". Послідовність подій
інтерактивна вправа "Знайди пару (за трагедією "Ромео і Джульєтта")"
Відродження. Сервантес. Роман "Дон Кіхот"
Переглянути відео:
Художній фільм "Дон Кіхот"
МОЛЬЄР. П'ЄСА "МІЩАНИН-ШЛЯХТИЧ"
Переглянути відео:
Енциклопедія. Мольєр
Спектакль "Мищанин-шляхтич" 1 частина 2 частина
Виконати завдання:
Енциклопедія. Мольєр
Спектакль "Мищанин-шляхтич" 1 частина 2 частина
Виконати завдання:
- вправа "Мольєр. Життєвий шлях"
- вправа "Мольєр"
- вправа "Пари персонажів п'єси "Міщанин-шляхтич"
- вправа "Образи п'єси "Міщанин-шляхтич"
- вправа "Перший мільйон" за комедією "Міщанин-шляхтич"
- вправа "Послідовність подій в п'єсі "Міщанин-шляхтич"
- вправа "Засоби комічного в п'єсі "Міщанин-шляхтич"
Мольєр. "Міщанин-шляхтич"
Повторення попередньої теми:
переглянути відеоурок
1) "Класицизм" 2) "Міщанин-шляхтич". Образ головного героя" дивитися
3) заповнити картку самоконтролю
(якщо не має можливості роздрукувати, то зроби записи в зошиті)
роботу надіслати до 17 квітня на sichlesya@gmail.com
Увага! Вказано адресу для учнів НВК №1 м.Немирова
Антуан де Сент-Екзюпері. Філософська казка-притча "Маленький принц" (виконати до 30 квітня)
Завдання:вивчити біографію А. де Сент-Екзюпері; читати й переказувати казку;аналізувати алегоричні образи казки допоможе ОСК №43;вивчити визначення допоможе ОСК "Філософська алегорична казка "Маленький принц";Переглянути відео:Самоперевірка:виконати тестові завдання Тест 1 (код не потрібен, вибирайте режим "Тестування")Заповнити Інста-сторінку Маленького Принца і надіслати на zarlit123@ukr.net (до 30 квітня) Не забудьте підписати роботу: прізвище, ім'я та клас!
Завдання:
вивчити біографію А. де Сент-Екзюпері;
читати й переказувати казку;
аналізувати алегоричні образи казки допоможе ОСК №43;
вивчити визначення допоможе ОСК "Філософська алегорична казка "Маленький принц";
Річард Бах. Повість-притча "Чайка Джонатан Лівінгстон"
(виконати за бажанням до 21 травня)
Завдання:1) вивчити біографію Річарда Баха; 2) читати й переказувати повість;3) заповнити на оцінку картку Р.Бах. "Чайка Джонатан Лівінгстон" і надіслати на zarlit123@ukr.net Якщо нема можливості роздрукувати, то написати твір "З чого зіткані мої крила?(за повістю Р.Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон"4) виконати тест почати Увага! Тест можна проходити лише один раз з акаунта гугл.
Завдання:
1) вивчити біографію Річарда Баха;
2) читати й переказувати повість;
3) заповнити на оцінку картку Р.Бах. "Чайка Джонатан Лівінгстон" і надіслати на zarlit123@ukr.net Якщо нема можливості роздрукувати, то написати твір "З чого зіткані мої крила?(за повістю Р.Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон"
4) виконати тест почати Увага! Тест можна проходити лише один раз з акаунта гугл.
Комментариев нет:
Отправить комментарий